Niet tevreden

U HEEFT EEN KLACHT?
Flyershop heeft graag tevreden klanten. Bent u ontevreden over onze geleverde product, laat het ons weten. Dan kunnen we samen tot een goede oplossing komen. Wanneer er iets niet correct is aan het drukwerk, is het van belang dat onze ordermanagers het drukwerk kunnen beoordelen. Wij vragen u dan ook om uw klacht(en) naar ons op te sturen samen met minimaal 50 exemplaren. Zonder toestemming met een van onze ordermanagers mag u het door u afgekeurde drukwerk nooit vernietigen. Onze ordermanagers nemen na ontvangst binnen 48 uur contact met u op. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen naar info@flyershop.nl, zodat wij op de hoogte zijn.

Let op! U heeft recht om binnen 14 dagen uw klacht in te dienen.

KLEURVERSCHIL
Ondanks moderne drukpersen van de nieuwste generatie kan er een gering kleurverschil ontstaan. Ook ten opzichte van herdrukken of ten opzichte van elders besteld drukwerk.

Het drukresultaat is van meerdere factoren afhankelijk, o.a. de papierkwaliteit van de verschillende leveranciers, de helderheidsgraad, de looprichting, oftewel mat of glanzend. Tevens spelen temperatuur en luchtvochtigheid in de drukkerij een rol. Kleurverschil dat als gevolg hiervan optreedt, moet gezien ons systeem, t.w. maximale belasting van onze printvormen en machines getolereerd worden en is geen reden tot reclamatie.

RECLAMATIETERMIJNEN
Wij verzoeken u volgende reclamatietermijnen in acht te nemen: reclamatietermijn 7 werkdagen na ontvangst van de levering. Let op reclamatie is alleen mogelijk als u gekozen heeft voor bestandscontrole. Bij Flyershop is het mogelijk om bewijsmaterialen retour te sturen, de verzendkosten worden niet vergoed. Het versturen van bewijsmateriaal kan naar het onderstaand adres.

Flyershop
t.a.v. klachtenafdeling
Ame 60
9204 EX Drachten

SUGGESTIES?
Heeft u een suggestie of een tip? Dit horen wij graag! Flyershop heeft altijd de visie om zichzelf te optimaliseren. U kunt een mail sturen naar: info@flyershop.nl